X

Een bijzondere dag; jullie trouwdag. En jullie gaan deze dag vieren op Ibiza, en je hebt groot gelijk: want waar vind je mooiere stranden, prachtige lokaties, spectaculaire uitzichten en bovenal die speciale vibe, de Ibiza vibe, die zo past bij een huwelijk zoals dat van jullie.

Voor deze speciale gelegenheid bieden we je dan ook speciaal vervoer: een 51 jaar oude T2 VW taxi bus. We noemen hem Fernando. Geschikt voor 7 passagiers, die jullie op je huwelijksdag overal naartoe zal brengen waar je wilt. Natuurlijk heeft hij die dag nog een 2raison d’être: hij doet het ook geweldig als decoratie/achtergrond voor je foto’s. 

Mijn naam is Gerard Poppen en woon nu 4 jaar op het eiland. Ik ben ook eigenaar van Villa Follow the Sun. Deze 8/9 pax villa vlakbij Santa Eularia is ook beschikbaar als accommodatie voor familie of vrienden die voor het huwelijk overkomen. De villa kan ook worden ingezet als trouwlocatie óf plek voor je receptie. En ik rijd jullie, of je gasten met dit schitterende busje op je trouwdag waar je maar wilt op het eiland.

Wil je meer info? Neem gerust contact op met mij. 
Ook vind je alle details van de villa op www.villafollowthesun.nl.